På Hippa

Första helgen i mars var jag på superdupermega mysig pysselhelg i Strömsholm, en hel helg med bara pyssel, prat och många skratt! För att inte glömma god mat och roliga tävlingar!!

Här kommer en layout jag gjorde till en bildinspirations utmaning!
Fotoremsan med mig och söta Zarah på fick jag just av henne, vi är på fina Annas möhippa.
Sen har layouten öven inspirerats av Z som är inne i en riktigt härlig kladda-med-färg-period! Kika in i hennes blogg för härlig inspiration! Den toksnygga templaten lånade jag av henne, och det väckte ett starkt habegär vill jag lova!!
Doilies, washi tape och knappar har blivit lite av en ny besatthet.. mitt vanliga blomhav har fått stryka lite på foten.. men ett par måste ju vara med iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Zarah

Aj lörve itt!! (Det vet du redan!)



Jag är också i en blomsvacka. Tror det blir så! Det kommer nog tillbaka. Puss!

2012-03-21 @ 15:30:40
URL: http://zarischka.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0