Rosa och rött

Går det? Jag har fått lära mig att det är en färgkombination som är no-no! Meeeen det gick ju ganska bra ändå tycker jag!!
Jag har snubblat över ett för mig helt nytt stämpelmärke via andras bloggar som jag gillar supermkt!
Märket heter Saturated Canary och har denna vecka just en utmaning med färgtemat pink, red and white!
Skaparen säljer sina stämplar via Etsy, men just denna gav hon bort som en freebie! Otroligt generöst!
Here's my entry for the Pink, Red and White challenge on the saturated canary challenge blog!
Thank you for the freebie, she's absolutley lovely!!

Kommentarer
Postat av: Zarah

Alltså... Freebiesarna,får du dem i nyhetsbrevet? För jag har registrerat för det TVÅ gånger, men jag får det inte... (Och därmed heller inga freebies. :()



Jättesött kort iaf! :D

2012-02-11 @ 14:52:13
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Annika - kort & gott

Jag måste säga att jag gillar många av dessa färgkombosar som tidigare varit no-no! Ditt kort är fantastiskt fint, härliga färger, fint motiv och ett underbart upplägg.

kram Annika

2012-02-11 @ 14:53:52
URL: http://annikakortogott.blogspot.com/
Postat av: Lou

Emmy this is just gorgeous hun.

thank you for popping in and playing along with us over on the saturated canary challenge blog

hugs Lou xxx

2012-02-12 @ 15:09:51
URL: http://loopylousloopythoughts.blogspot.com
Postat av: Pops

Hi sweetie wow this is simply stunning, love the image you chose too, gorgeous work, thank you so much for joining us at Saturated Canary this time, hugs Pops x x x

2012-02-15 @ 20:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0