Ari

Skisser är roliga! De är ju till för att få igång inspirationen och kanske testa något nytt!
Förut följde jag dem alltid slaviskt, verkligen försökte att få alstret att se preciiiis ut som skissen, nästan så jag mätte på den ibland.. Men nu blir det lite hursomhelst.. det viktigaste är ju att man kommer igång, eller hur! :)
Zarah visade mig den här skissen av Danni Reid på nookforumet och den kickstartade min mojo!
Den är ju väldigt enkel och avskalad i sin form.. inte alls som jag brukar scrapa, så resultatet blev något mitt emellan!

Det blev ett beställningskort till en kille(?) som går i pension och gillar att cykla! :)
Mot nya äventyr!!
Såg efter att jag fotat att jag missat att sätta dit prickarna över ä, men det är ordnat! No worries! :)

October afternoon paper, crate knappar, BG och glitz bokstävrisar.
Z, showed me this sketch by Danni Reid on the nookforum, and I just had to play!
Ari - on to new adventures!

Kommentarer
Postat av: Zarah

...men det blev ju helt FANTASTISKT! ♥

2012-04-13 @ 09:11:15
URL: http://zarischka.com
Postat av: Tesa

Superhärligt kort. Tack för att du tog dig tid att skriva och kul att du gillade mitt kort.



Ha det bäst!

Kram Tesa

2012-04-15 @ 16:38:08
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0