Premiär

Hejsan i sommaren! Jag hoppas ni har finare väder än mig! Här regnar det bara..
Å jag som inte fått använda min bikini på 2 veckor snart!!

Här kommer den första layouten jag gjort till Scraplagret!!

Det är sötaste Anna som tagit kort på mig vid Kalmar slott, och fotot passade väl ihop med de underbara MME papprena och Primablommorna!


Lite bling fick komplettera blommorna, tycker de små rosorna är sååå söta!


En metallklocka från Tim Holtz fick oxå vara med!

Snart kommer det mer från mig till Scraplagret! Mitt första DT-paket var verkligen smockfullt med godis!!




My first LO for Scraplagret! A combination of lovely MME papers, prima flowers and bling. I will soon show you more things Ive made for Scraplagret since my first DT-package was full of goodies!


Kommentarer
Postat av: Zarah

Jag säger som Beatles:

"LOVE, LOVE, LOVE!"

2010-08-03 @ 14:20:28
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Emma

Den blev så vacker, och jag är såååå glad att ha dig med i designteamet! / Emma

2010-08-03 @ 23:49:31
URL: http://www.scraplagret.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0