Bryggbrudar

Här kommer ännu ett bidrag till Scraplagret!


Zarah, jag och Anna sysslar med lite schysst brygghäng!
Solglasögon är coolt som 17! :)

Jag har lekt lite med glimmer mist, Walnut Gold och en Tim Holtz mask som heter Flourish. Jag har sprayat på vanlig vit cardstock både nära och på håll för att få lite olika effekter. Sprayar man nära får man större droppar och på håll blir det bara en fin skiftning.
My Mind's Eye's papper är verkligen väl koordinerade med varandra, det är bara att hugga tag med saxen eller skärmaskinen och allt matchar varandra superfint! Jag har använt Ledger Swirl Paper för att göra inramningen till fotot och blommorna har jag klippt ut ur Persistent Bloom Paper, båda från So sophie kollektionen.


Another LO for Scraplagret! Me and my girls are hanging out on pier in our cool sunglasses looking fab!
I just love MME, it all goes so well togheter! All you need is a pair of scissors and a cute photo!

Kommentarer
Postat av: Zarah

Gåddämm vad snyggt! Jag blir sjukt shoppingsugen när du är igång, bruvden!

2010-08-09 @ 19:49:46
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Cornelia

Vilket superläckert foto, som du har gjort full rättvisa med din LO!

2010-09-06 @ 15:04:30
URL: http://www.raggsocka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0