KOMA koma


Hemkommen efter en uuuunderbar helg i Kolbäck med pysselmaraton!
Oooh vad roligt jag haft!
Var supernervös innan.. kände ju inte så många av de 34 söta töserna som skulle på träffen..
Men ibland måste man utmana sig själv!! Så jag sket i att det var nervöst och åkte ändå!
Och gissa om jag är glad att jag gjorde det!
Har skrattat å skrattat!

Nu har jag nånslags abstinensbesvär alternativt pysselbaksmälla..
Ska försöka fota lite av det jag gjort under helgen och visa upp!

Men... varför kan det inte vara KOMA lite oftare?

Kommentarer
Postat av: Ulltussen

Tack för en underbar helg! Jag är i samma lyckorus jag också!

2009-03-03 @ 18:26:29
URL: http://ulltussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0