Vinter album

Denna veckan har jag gjort ett minialbum för Pappersvinden!

Bara älskar färgerna i kitet jag fick å de passade perfekt för att matcha mina foton jag tog under en promenad på Bollsjön för några veckor sedan.
Här kommer första delen av albumet, resten får ni se senare, och mer text och materiallista finns på Pappersvindens blogg!

 Framsida av overlay

 Bakom overlayen

 Mossgummi blommor med peel-offs
                                                                                                     som Monica visade härom veckan

 En glad å galen hund med snöig nos!!

 Spring spring spring spring, släpp hundarna friaaa!

 Spår i snön... är det isbjern tro?



Tjodiloo, vi ses senare!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilket underbart album!



//Ulrika som hittade hit via bloggrundan på Pyssel.net

2009-01-19 @ 21:19:37
URL: http://sweetsweede.blogg.se/
Postat av: Ulltussen

Vilket läckert album! Du är så duktig!

2009-01-20 @ 18:58:29
URL: http://ulltussen.blogg.se/
Postat av: Gunilla75

Hejsan! Här fanns det mycket fint minsann! Detta vinteralbum var helt underbart vackert! Och kortet var också fint. Jag tycker det är fint som det är :-) Hit återvänder jag fler gånger! Ha en bra dag och trevlig helg! //Gunilla från pyssel.net

2009-01-30 @ 13:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0