Rapport från Julmarknaden

Hej!

Tänkte jag skulle visa lite från julmarknaden!
Jag tyckte att 2meter bord lät mycket.. men det visade sig att det blev lite trångt!


 
Iiiiin the left corner: ljus, tändsticksaskar och altrad choklad, tags och julkort i mitten

  



I högra hörnet tvålar, smycken och spegel.
Möblerade om lite efterhand, ställde ut kortlådan på vänsterkanten efter ett tag för det verkade som att folk inte vågade bläddra i den när det var mitt framför ögonen på mig.

Tyvärr sålde jag inte ett enda halsband!! Var väl lite för dyrt kanske såhär innan jul och mitt i månaden..
Kanske går bättre en annan gång! Tändsticksaskar och tvålar gick däremot som smöööör! :)
Kul var det iallafall, speciellt på lördagen då jag hade trevligt sällskap av min kompis Emma. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0