fler smycken!

tjohej!
Här kommer lite fler smycken som jag pysslat med!
Dessa är jag helt kär i själv (åt helsike med jante) men de får ändå vara till salu,
jag har nog smycken så jag överlever ändå!
Jag har haft samma bakgrund till alla smycken och fotat dem efter varandra,
trots det var det stört omöjligt att redigera dem lika..  Undrar om man skulle ta och
bygga nån slags foto/ljuslåda under julen? Nån som har några tips?




Grey Chandelier
Kulkedja, berlock, grå sötisar, silverfärgad kedja



White Chandelier
Kulkedja, berlock, vita sötisar, silverfärgad kedja



Cameo love
silverfärgad kedja, cameo, vita och krackelerade glashjärtan, grå fasetterade glaspärlor



Black love
silverfärgad kedja, svart öppningsbar metallberlock, svarta glaspärlor,grå fastetterade glaspärlor, hematit hjärtan


Dessa åker med till verkets julmarknad nu på lördag och söndag, men om nån är intresserad redan nu så går det bra att hojta! :)

Wish me luck nu på marknaden! Lite nervitös faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Zarah

GÅDDÄÄÄÄÄÄÄÄMM vad snygga!!

Tur jag inte ska på marknad. Jag hade lätt ruinerat mig.



Det kommer gå jättebra, tjejen. Du har talang och charm så det räcker och blir över. Knock 'em dead! :D

2009-12-11 @ 06:26:11
URL: http://zarischka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0