lite kärlek

behövdes nog i bloggen!
Jag har ju varit borta ett tag..
Jag hade stora planer för hur mkt pysslat jag skulle göra under min semester.. och var det något vädret var perfekt för så var det väl det.. Men istället tappade jag nästan all inspiration och rörde knappt mina saker.
Nu känner jag att jag börjar komma igång igen, så nu ska det väl bli lite liv i luckan! :)

Några halsband fick jag pysslat iallafall,



Ett kort grått med hematithänge. Känns som om jag redan har många i denna stilen, fast jag gillar den, så är någon sugen så är det till salu för 175:- + ev frakt, hör av er om ni är intresserade! :)




Ett kort svart/vitt med jättehänge.. så jäkla läcker pärla, halsbandet blir ju lite tungt.. men shit vad jag skulle behöva gå på fest i nån liten svart coctailklänning tillsammans med detta! :)

Hoppas ni har haft en fin sommar!

Kommentarer
Postat av: Zarah

Ursnygga! Kan du ALLT, du?!

2009-08-11 @ 09:42:54
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Rita

Urtjusiga halsband! Du är verkligen duktig på smycken. Jag gillar dina silversmycken också, de kan inte vara lätta att göra.

Kram Rita

2009-09-04 @ 12:04:13
URL: http://ritazdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0