Leker med mina nya prylar

Wehej vad roligt det var med Avestamässan!!

Pappersvinden hade med sig vaxakvareller, som varit vår lilla hemlis nu ett tag.. å de sålde slut på momangen!!
Vi hade ingen aning om att det skulle bli en sån hit, men eftersom hela DT-teamet varit helt lyriska borde vi kanske ha anat.. Som tur var har de precis fått in en laddning till som följer med på Gävle mässan på lördag! Med följer oxå våra två nya stämpelkollektioner, å en del stämplar kommer att lottas ut under denna vecka på pappersvindens blogg! Så hoppa in där å var redo! :)

Vad tusan är då vaxakvareller? Tja.. hur ska man förklara, det är som en blandning mellan en penna och en krita, och när du målar med den på akvarellpapper el tex primas paintables så kan du med hjälp av en pensel och vatten helt sudda ut alla streck och det blir som att måla med akvarellfärg! Helt perfekt för mig som varken klarar det eller distresser speciellt bra! Å eftersom jag har en finfin pensel med vatten i blir det minimalt med kladd!

Här har jag lekt med vaxakvarellerna, min nya stämpel och basicgreys wisteria papper!



 närbild!

Kommentarer
Postat av: Diana

Kul att ses i helgen! Och den där färgläggningen är ju SUPERFIN!!! Visa gärna meeer och kanske när du inte blötlagt än?

2009-04-28 @ 21:11:58
URL: http://sayurii.blogg.se/
Postat av: Diana

Nope, det blir Skövde för vår del den här helgen! Bestämdes lite snabbt, och blir" bara" över dagen, men det är kul att hänga med!

2009-04-29 @ 16:50:04
URL: http://sayurii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0