Scrapfeber på Magdas! - mina bidrag

Hej alla glada pysslare!
Denna helgen är det full fart i pysselkammaren! Lillebror är på besök, så han och sambon pysslar med sånadära "gubbar"... och jag spottar ur mig bidrag till Magdas scrapfeber i rasande tempo!
Har även gjort två bidrag till pyssel.nets cyberpyssel som oxå hålls i helgen, men de får jag inte visa förens tävlingen är över!

Magdas sakerna kommer här!

Min första layout!! Jag blev så inspirerad av tävlingskitet som kom med + att jag precis hade framkallat en mkt gammal rulle film som satt i min systemkamera.. 80% av bilderna var skit (ursäkta franskan) men resten blev oki...
Lillhunden!



En presentpåse! Perfekt att ge bort som present fylld med hemgjorda kakor el godis.. kanske brända mandlar? mums!



Ett godjulkort i gammeldags stil... älskar Sarah Kay stämplarna! Och tyckte den gjorde sig riktigt bra när den inte var färglaggd!



Ett kort där man skulle inspireras av denna annons:


detta blev mitt bidrag:



En adressbok jag gjorde i BIAn med saker från tävlingskitet:


Ett Tack-kort på temat glitter å glamour!



Och ett popup-kort på temat trendigt å chict!



Upp-poppat:



Det var allt för nu!
Har ett par utmaningar kvar.. så tillbaka till scrap-bordet! :)

Kramkram


 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vilka läckra saker du har gjort! Gillade verkligen lejon-alstret och presentpåsen. :-)

2008-09-14 @ 12:26:50
URL: http://avigaellen.blogg.se/
Postat av: Annette

Du har verkligen lyckats med allt du scrappat under febern..! Layouten med din hund blev så vacker med glitter cuts ramen, och layouten till annonsutmaningen är ju helt lysande! Det var roligt att se Sarah Kay stämpeln så här, det gav verkligen den gammaldags känslan. Så vackert och snyggt alltsammans...

2008-09-14 @ 13:09:22
URL: http://www.magdas.se
Postat av: Blomstra

Åh, så mycket fint!!!

Presentpåsen var verkligen superduperläcker!!!!



Det är så roligt att se hur olika alla tolkar utmaningarna!

2008-09-14 @ 19:24:06
URL: http://blomstras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0