tävling tävling!

ni missar väl inte etapp 2 hos Stämpelboden?
Jag har gjort ett alldeles speciellt litet bidrag jag ska skicka in!
Men det får ni ju inte se än såklart! :)
Man skulle visst visa deras logga oxå för att få vara med!
Kan tyvärr bara visa den i inlägget eftersom jag är totalt okunning när det gäller html å sånt!



Så hoppas det duger! :)


Vet att jag inte uppdaterat på länge nu!
Och nej! jag har inte varit overksam! Bara skapat en massa födelsedagskort å julkort som skall skickas, så vill inte visa nåt här innan det är klart och överlämnat!!
Ett litet kort kan jag visa iaf, det nådde mottagaren idag! Grattis Markus!!




Hoppas ni får en trevlig helg!
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0