Jag vann!!

Pyssel.net har haft cyberutmaningar, och jag vann båda smyckesutmaningarna!

Mitt bidrag till tema : brunt

image23
ville göra nåt med länkar... höll på som tusan fram å tillbaka med dom..
gjorde först nån variant med de stora ringarna runt halsen å sen att man trädde trådarna med sötvatten igenom dom, men då höll jag på att strypa migsjälv så fick tänka om.. efter mkt pysslande blev det såhär!



mitt bidrag till tema : bling och band

image24
till denna visste jag mer i förvägen vad jag ville göra, hade det fina blingiga låset och ett organzaband som matchade dom toksnygga sötisarna och strassrondellerna..


Fattar fortfarande inte att jag vann! Det var ju så många andra sjukt snygga bidrag med!!
Stort tack till alla som röstade på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0