min gosnalle

Här kommer en till layout från pysselträffen, det blir ett par sådana nu framöver!
Så härligt att få skapa av hjärtans lust samtidigt som omgivningen inspirerade (både för skapande och shoppande!!!)
Söta Zarah hade delat med sig av ett par skisser i vår tävlings/välkomst broschyr så denna LO är inspirerad av en av hennes skisser. Jag måste börja kika mer på skisser känner jag, har liksom fastnat lite i samma-samma..
Vågade äntligen klippa i mina fina g45 papper med älvor.. även om det blev små bitar! :)
Å ja.. doilies, washi tape (fådd av fina Anna) och lite knappar.. men ett pat blommor iaf!!

Kommentarer
Postat av: Zarah

Den är så SNYGG! Och ääääännu finare IRL, ju! :D

2012-03-23 @ 12:35:55
URL: http://zarischka.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0