Notes!

Jag är en sån som gärna skriver långa listor, ritar och illustrerar hur jag tänker...
Speciellt när det kommer till inredning och planering. Nu när vi har köpt ett litet hus är det många tankar som far runt i knoppen. Jag funderar ut hur badrummet skall se ut osv osv..
Då kan det vara bra att samla allt på ett ställe tänkte jag!

Så här har jag altrat en liten A5 anteckningsbok åt Scraplagret, den hade så praktiska flikar redan så den blev toppen!


Tilda är redo att ta sitt pick och pack och flytta! :)




Blandade blommor och dekorationer från butiken!



Uuunderbar charm! Jag vill ha en på min väska oxå!



Allt är sprayat med glimmermist oxå! För mer info om material hoppa in i scraplagrets blogg!



A notebook I altered for Scraplagret. It will containe my notes and illustration about my house that we just beaught! I love drawing small images on how I want things to look and work!

Kommentarer
Postat av: Zarah

Fantastiskt snygg!! Du = bäst!

2010-09-15 @ 06:42:23
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Maria/Lilla07an

Jättefin anteckningsbok. Sån bra idé med en husbok.

2010-11-14 @ 22:43:15
URL: http://lilla07an.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0