Friends and fleamarkets!


En ny layout för Scraplagret! Anna och Zarah på loppisrunda utanför Mönsterås!
En underbar liten(?) loppis vi ramlade över med världens sötaste lilla säljerska som inte kunde så mkt svenska, men skratta det kunde hon! Hon tyckte nog att vi var lite galna! :)
Massor med fint fanns och hade jag bara haft möjlighet att släpa med mig saker hade jag lätt kunnat fylla en billast med snygga saker!! Tillslut fick jag väl bara med mig ett par fina ramar hem för nästan inga pengar alls!



De söta sakletarna tittar ut från den lilla boden!
Papper från Magnolia och massor med läckra dekorationer från butiken!





Älskar metallhörn!! Och glitter!



Ramen är egentligen från ett Tattered Angels alfabet och blir helt galet snygg när man chalkar lite på!
Mmmm mer glitter!




Zarah and Anna fooling around at the cutest fleamarket I visited this spring! Layout made for Scraplagret!
Gorgeous details and decorations from their shop!

Kommentarer
Postat av: Zarah

Nom nom nom! SJUKT snygg!!

(Loppisen var i Rockneby, men vi kanske ska hålla msultronställena hemliga? ¤fniss¤)

2010-09-14 @ 07:32:37
URL: http://zarischka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0