Sommar fötter

Det finns få saker som är så härliga som att gå barfota på en solig sandstrand tycker jag! Här är en bild på min och min mammas fötter med matchande nagellack!



Här kommer min nästa layout för Scraplagret! Mer av de underbara MMEpaprena, och wellpappen som Emma slagit runt mitt DT paket fick lite glimmermist och crackle paint på sig.

'
Finfina detaljer med wellpapp tag, klocka från Tim Holtz och blommor från Prima.


 
De flesta papprena är sprayade med glimmer mist och sedan ihopknölade och chalkade, det gjorde allt ganska tjockt så jag häftade fast en del sidor för att få ner det hela lite.


My next LO for Scraplagret, gorgeous stuff from MME and Prima! Me and my moms feet at a sandy beack with matching nailpolish! :) I just love the feel of warm sand between my toes!

Kommentarer
Postat av: Zarah

Åh duuuuu vad snyggt!! Helt underbart! Dessutom kunde jag varit med där och matchat jag med, ser jag. ¤hehe¤



Ps. SPAet härikring är bra om man vill gå i bikini. ¤hintar¤ Komtebax? ;)!



Jag får la snart beställa lite av SCraplagret, sån bra reklam som du gör! :D

2010-08-04 @ 15:55:55
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Pysselpetra

superhärlig och välkomponerad layout. Underbart!

2010-08-04 @ 16:15:02
URL: http://mittkreativakaos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0