organize!!

I want to show you one of my latest things I've made for Pappersvinden
An A5 binder i decorated with my old pair of jeans and some Prima paper, lace and some decos!
Now I can gather my fav sketches and challenges in one place!


Jag vill visa ett av mina senaste project för Pappersvinden, som nu kommer att ta ett lite vintage/gammeldags romantiskt tema när butiken nyöppnar i Sågmyra.
Jag har altrat en A5pärm för att kunna hålla reda på mina favouritskisser och utmaningar!
Jag slaktade mina gamla jeans, rotade fram lite spets och använde det underbara Primakartongpapperet!

Före/before:



Efter/after:





Kommentarer
Postat av: Tinto

Men aaah vad ballt! Tänk om man orkade göra så med sina pärmar! :D

2009-10-27 @ 14:22:42
URL: http://www.stirredreality.com/tinto
Postat av: NetteR

Den pärmen blev veckligen KANONSNYGG!

2009-11-01 @ 18:51:04
URL: http://netter.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0