mina killar

Är på myscrapbooknooks forum och tävlar lite, folk där är gryyyymt duktiga så chansen att vinna någpt är väldans liten.
Men det är fyllt av roliga utmaningar så jag blir inspirerad och sporrad, så det gör det helt klart värt det!
Jag har precis fått ihop den här layouten, utmaningen var att använda samma foto minst 2ggr, å det blev ju riktigt bra! Det kommer jag definitivt att göra igen!



 
Visst är den lilla trollsländan söt? Den knåpade Monica ihop av krympplast idag nere på Pappersvinden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilken fin LO, jag blir nostalgis när jag ser en bild på en rottisvalp har juh haft sådan hund själv. Jag har haft jättekul med waxkritorna jag köpte idag. Åh va lätt det var och det blir så mycket mera liv i motiven. Du gav mig namnet på företaget som gör stämplarna med flickan du visade. Vad va det för företag igen?? mvh Monika

2009-05-09 @ 21:11:49
URL: http://ikisscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0