produktiv

.. har jag varit i helgen!
Trots att Midsommar blev en stor flopp med migrän hela dan.. :(

Fick en utmaning av söta Zarah
"Skapa i gult/orange, rosa och turkos/blått.
Du får inte använda vitt eller svart, men däremot brunt/craft/beige.
Och sen vill jag att du klipper ut "dekorationer" från papper.
Du får blanda med andra dekos, men det ska iaf vara utklippta element.
Ja - och så ska det finnas nåt på LOn som inte är gjort för scrapbooking."

ojojoj..
får se om jag får godkännt med denna.. är ju faktiskt vitt i papprena.. humhum
Det som inte är gjort för scrapbooking är spännet på bandet, samt de två pinsen till vänster som jag gjort själv av smyckesdelar. Å så en utklippt groda som deko.
Å såklart är det jag som är en liten prinsessa! :)



Got a challenge from sweet Zarah; create in yellow/orange, pink and turqiose/blue. Do not use white or black, but craft and brown is ok. Use something cut-out as embellishement  (the frog) and something thats not made for scrapbooking (the buckle is from an old sweater and two of the pins are made from jewelryparts). The title says Little Princess and the photo is on me as a kid.

And btw.. october afternoon is having a give away on their blog!!


Har lekt lite med Nooks junikit. Jag och lillhunden tar en välbehövd buspaus ♥



Played a bit with the Nook june kit. Me and my dog are taking a small brake from misschief.


Var tvungen att shoppa loss på collage press nya papper, och tillsammans med lite Tim Holtz prylar fick dom mig att lova mig själv att våga vara kreativ!! Att ta ut svängarna och prova nya saker!



Collage Press and Tim holtz - dare to be creative!!

Tack för titten! /Thanks for stopping by!

Kommentarer
Postat av: Zarah

Jag vet allvarligt talat inte vilken av dessa som är MEST fantastisk... DU tror jag - du är GRYM, tjejen!! KLART godkänt på utmaningen! :D

2009-06-22 @ 20:36:21
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: CamillaE

WOW, vad snygga!!!

2009-06-22 @ 21:30:44
URL: http://camillaslillasida.blogspot.com
Postat av: Tettiz

GRYMT snygga LOs!!! :D Fotot på dig på sista LOn är såååå fint!! :D

2009-06-23 @ 13:42:54
URL: http://tettiz.blogspot.com
Postat av: miapuh

laddning 1 postat, dies o lite annat bröte åker torsdag :D kram kram

2009-06-24 @ 02:47:45
URL: http://www.miapuh.blogspot.com/
Postat av: Ingalill

Fina layouter! Gillar speciellt den nedersta, kreativ.

2009-08-06 @ 19:16:19
URL: http://spunkgecko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0