busy busy..

jag har scrappat massor!!
Ikväll får ni se alla bidrag jag gjort till pappersvinden under denna veckan.
Där hittar ni oxå materiallistor och lite mer onfo om sakerna om ni är nyfikna!



Min fullständigt värdelösa trädgårdstalang är dokumenterad.. :)


Första dagen som hundägare..


närbild


mer om hunden och hans bilåkande :)


snabbkort med världens vackraste papper..


flyttkort


min dolores umbridge canvas.. kan inte bestämma mig för om jag gillar den i sin kitchighet
eller om den bara är vidrigt överdekorerad och puttenuttig.. å var tusan ska jag ha den? :)


den innehåller allt på sina 20*20cm.. änglar, glitter, bling, tyll, embossningar, spets å mera bing!

Jag gjorde även en liten guide till hur man redigerar sina foton på kort/LOer för att få dem fyrkantiga i Photoshop.
Den hittar ni här.


Under veckan kommer det en hel hög grejer till! Jag har varit aktiv och cybercroppat på scrappiz!
inte mindre än 12 bidrag fick jag till under helgen! å nej jag har inte gjort speciellt mkt mer i mitt vanliga "liv" under tiden.. är man nörd så är man! :)

Kommentarer
Postat av: Articcisters

Hej!

Det var så länge sedan jag var ute på bloggrunda och nu tänker jag ta tag i detta igen.

Jag behöver vila ögonen lite på färg och form så jag hoppade in hos dig en stund.





Jaf har nog inte tittat in till dig förr men jisses så mycket fina layouter du har gjort.



Lisbet

2009-02-23 @ 12:55:48
URL: http://articsisters.blogspot.com
Postat av: Malin

Jättefina alster, gillar särskilt flyttkortet! Canvasen är härligt kitchigt blingad - I like :D

2009-02-23 @ 15:21:50
URL: http://www.malin-helena.se
Postat av: Malin (pyssel.net)

Du har en utmaning i min blogg... :)

2009-03-01 @ 14:11:49
URL: http://www.malin-helena.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0