weeeehooooooo!!!!

Kolla kolla kolla:
HÄR!!

Hahahha.. kan inte fatta det! Sååå glad! Lilla jag i sällskap av så vackra å kreativa damer! :)
Tjihoo!

Stort Grattis till de övriga vinnarna! Allra mest underbara kaninKnin!!
Inte bara det att hon gör helt fantastiska saker, hon är vacker utanpå och innuti oxå!

På pysselbordet ligger en tändstickskalender.. insåg dock att jag saknade lämpliga brads.. så det får bli en sväng förbi Pappersvinden snarast!

Pöss på er!
Nu ska jag spana in den nya vampyr serien True Blood..
passande såhär lagomt mot Halloween!

Kommentarer
Postat av: Anneth

Men tjena, så snygga grejer du gör!!! Den där tändstickskalendern, hur många år tog den att pilla ihop egentligen? ;) Den här bloggen åkte direkt i favoriter!

2008-10-25 @ 12:55:38
URL: http://lillnettan.bloggsida.se
Postat av: Tettiz

Stort grattis till tredjeplatsen - jag är inte ens liiite förvånad! Du gör så himla läckra LOs och kort!



kram

2008-10-25 @ 19:27:01
URL: http://tettiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0