massa pyssel!!

tjo!
idag har jag verkligen suttit vid pysselbordet hela kvällen!
Fått massor gjort!
Ett grattiskort till "svärfar" som fyller år idag! Hejja Kjell! Men det får jag inte visa än eftersom jag passar på att tävla lite mer på brunkullan! Ni borde kolla in det forumet om ni inte redan har det! Mysigare ställe får man leta länge efter!
Sen har jag förberett inför vår lilla pysselkurs på jobbet på torsdag, detta blir del 3 av 5 och jag tänkte att vi skulle göra lite BIA-album, så har skurit ut alla delar och satt ihop ett visningsexempel..
Å därefter var jag fortfarande pysselsugen så knåpade ihop ett litet kort med en del material jag fick som vinst/rak av söta Carin efter en bonusutmaning på Brunkullan!
Supersnygga clearstamps bla som jag har dregglat så mkt på nu så de knappt fäste på akrylblocket..
men slutsnackat nu! Här kommer mitt lilla kort:



justja! Brunkullans deltävling 4 är ju slut så nu får jag visa det jag pysslade dit oxå!
En LO med temat "inte en dag utan" .. mina älsklingar så klart!!



Å så kitutmaningen, ett underbart kit med hösttema som matchade vår fula gammla skinnsoffa :)
Så Argos får visa upp sin sovstil, hahah!



Å sen var det ju World Card Making Day!
Det blev en liten hög med kort..
Fika - för det var ju faktiskt kanelbullens dag oxå!



Hösttema:


Skiss + kit, som jag hade turen att vinna lottningen med å fick en fin vinst.. vilket det var jag började det här inlägget med! Cirkeln sluten! Tack å godnatt! :D


Kommentarer
Postat av: stämpelboden

Stämpelbodens DT var här å spanade!

Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...

http://stampelbodens.blogg.se/

2008-10-16 @ 11:38:16
Postat av: Dolores

Vilka fina grejjer du har gjort, jag blev speciellt förälskad i höstkram-kortet!

Höstkram från mig också / Dolores

2008-10-16 @ 17:07:09
URL: http://www.dolorespyssel.blogspot.com
Postat av: Carin

Heeeej Emmy!



HÅh, vilka underbara alster..!!! :)

Många fina tävlingsbidrag har vi fått in av dig!!!

Kul att du gillar clearstampsen du fick! Dom är rätt användbara! :D Ser fram emot fler härliga alster! Ha en toppenhelg! Kram!

2008-10-16 @ 21:47:00
URL: http://sprallokort.blogg.se/
Postat av: Cecilia/Fin_Honey

Mycket fina kort :)

2008-10-23 @ 12:47:59
URL: http://misspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0