Pysslat för Pappersvinden!

Tjohej!

Nu har jag pysslat lite för pappersvinden igen!

Jag har lekt med 3 olika papper från Flair Design - Crazy 4U Collection!
Superfina papper som går i rosa och lila toner! *me like*
Dessutom är de både lekfulla och romantiska! Exakta materiallistor hittar ni i pappersvindens blogg!

Perfekt att använda för att scrappa om vår lilla minisemester till Stockholm i våras när det var så himla varmt!
Vi sökte skugga på Naturhistoriska museet och poserade framför olika vackra stora foton på olika naturer, vi är alltså inte på flamingo safari på riktigt! :)



Sen blev det två julkort!
Ett med sockersöta Magnolia stämpeln och ett som blev lite retro av spillpapper!
Diggar att göra julkort utan att de är bara röda å gröna! :)







Å håll koll! Den 30/11 blir det jultema med demos, make'n takes och erbjudanden i butiken!!
Mer info kommer på deras blogg!
Du kommer väl?

Kommentarer
Postat av: Tettiz

Du är så jäkla duktig - massor med nytt och snyggt!!! :D

2008-11-06 @ 22:30:19
URL: http://tettiz.blogspot.com
Postat av: Ulltussen

Jag var in på PV idag och fick syn på din LO "hundblick" vad härlig den är! såklart kunde jag inte går därifrån utan lite ny papper med mig hem :) hoppas hinna göra lite i helgen, men det hoppas jag varje fredag... Trevlig helg!

2008-11-07 @ 16:40:46
URL: http://ulltussen.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Såå snyggt! Roligt att kika in! =)



Ha det bäst, kram

2008-11-09 @ 18:46:30
URL: http://www.mysmumlan.blogspot.com
Postat av: Mago

Hej! Shit vad duktig du är gumman! Du har verkligen talang! Mycket stolt! =)

2008-11-10 @ 08:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0