det kan inte gå bra jämt..

I måndags tillverkade jag detta beställningskort till en tjej på jobbet:
Det är till hennes svärfar Göte som fyller 70år och ska få en revy med övernattning, tyvärr fick de bara ett tråkigt bokningsnummer och det är ju inte så kul att ge bort, så jag gjorde två presentkort!
Har lekt med mina nya distress refiller... och jag kan bara säga att jag är fast! Vill ha ALLA färger! :)



Kortet öppet, Göte kallas tydligen för Skalman, därav sköldpaddan! :)


Presentkortstagsen! (vilket ord!)


Igår förberedde jag kortkursen jag ska hålla i på jobbet imorgon kväll..
det kostade mig två blodsår och en felvikt cardstock.. Det var inte meningen att jag skulle pyssla igår..

Idag fick jag ÄNTLIGEN mitt Aquarius alfabete!
Det första jag gjorde var denna:



Visst är han söööööööt!!? Och nej, jag har absolut inte kommit på detta själv!
Fick tips om en guide här.
Tycker det är skojsigt att bokstäverna man behöver är B4 U BOOB *fniss*
Dock krävde han ytterligare ett blodsår..

Nehepp om man skulle komma på ett kort att bosätta honom på..
Fast risk för flera sår är ju överhängande.. så vette 17 om jag törs..


Kommentarer
Postat av: Ulltussen

Den där ugglan var ju det sötaste! Så himla fiffig!

2008-11-13 @ 22:26:27
URL: http://ulltussen.blogg.se/
Postat av: Knin

Men shit, vad cooolt! Hade jag aldrig kommit på själv att göra! :-O

2008-11-23 @ 17:21:46
URL: http://[email protected]
Postat av: Mia Östlund

Jätteläcker uggla!

Måste prova det själv en dag.

2008-11-25 @ 07:37:25
Postat av: Tinto

AAAAAAW hjärta den uggelpuggen!

2008-12-03 @ 15:13:15
URL: http://stirredreality.com/tinto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0