otursförföljd

denna veckan har varit en lång rad av otur..
Började redan i måndagsmorse när min telefon tappat tiden och väckte mig 0340 istället för 0640..
sen har det fortsatt, utspillda embossingpulver, sönderrivna papper, utstansade bokstäver på fel sida av papper, bortglömda möten osv osv.. en enda kavalkad av "shit happens"..

Knåpade ihop ett bidrag till Stämpelbodens etapp 2 tävling.. mailade in den i tid, åkte iväg från stan en dag.. å vad händer? jo, naturligtvis har inte bilderna kommit fram med mitt mail.. å jag missar deadlinen..

Tur i oturen dock, stämpelbodens DT tyckte så mkt om mitt bidrag när det väl kom fram att jag får ett litet tröstpris!
Hoppas att min otur har vänt nu, för denna veckan har varit det värsat jag varit med om..

Här kommer mitt lilla bidrag till deras paket-tävling:



Ett litet hus där det bor en ängel, braden på dörren kan man vrida så att dörren låses upp å man kan ta ur sitt paket :)
Tagen är gjord av en julkule-stämpel!


Igår fyllde en pysslig tjej 50! Å mina föräldrar var på kalas! Hon skulle få bidrag till en silverugn så jag altrade en liten trälåda min mamma hade snickrat ihop, som de kunde lägga bidraget i + naturligtvis ett kort!
Stort grattis Kicki!! Hoppas de inte var för taskiga mot dig igår med alla deras sånger och upptåg!!



detalj:


å så kortet:



Hurra hurra hurra!!


Håll koll imorgon på Pappersvindens blogg då kommer det en liten presentation av mig!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Helt underbara alster! Huspaketet är alldeles ljuvligt! ♥

2008-12-14 @ 12:53:06
URL: http://wih.blogg.se/
Postat av: Cecilia/Misspyssel/Fin_Honey

wow vilket gulligt hus och vilka fina kort du har skapat på sistonde :)

Kram

2008-12-14 @ 15:12:31
URL: http://misspyssel.blogspot.com
Postat av: MiaPuh

WOW så gulligt hus :) var det svårt?

läget i dag?

kramis kramis

2008-12-14 @ 18:10:46
URL: http://www.miapuh.blogspot.com/
Postat av: Inger S

Stort TACK!! för dom Superfina julkorten!!! som jag fick idag. Mor kommer att bli glad över tomtekortet.

Nu får jag svårt att skicka iväg dom, vill ju behålla dom själv.

Än en gång.....

Stort Tack!!

Kram från Inger

2008-12-15 @ 23:56:35
Postat av: Malin

Som sagt var - urläckert hus! :)

2008-12-17 @ 16:10:08
URL: http://www.malin-helena.se
Postat av: Canan

Superläckert hus! Ser svårt ut att göra.

2008-12-19 @ 10:56:52
URL: http://cananpysslar.blogspot.com/
Postat av: Mago

Shit vad du är klurig! =) Läckert!

2008-12-19 @ 13:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0