..nu är det jul igen...

Julkort nr 2!
Samma snögubbe men i grön tappning! blev nästan lite vårigt...
Note to self - jag tror på jultomten 




usch.. nu har jag haft ont i huvudet i över ett dygn... inget hjälper.. som tur var är det snart heeeelg!!
och jag är så himla shoppingsugen så att det är sjukt, tror att jag har klickat ur 5-6 kundvagnar på diverse olika scrapbutiker idag.. men man FÅR faktiskt inte handla om man ska fylla år! sådetså!


Å min lilla utlottning är så rolig!! Har hittat massa nya trevliga bloggar! Tusen tack tjejer! Fortsätt kommentera ni som vill vara med i utlottningen! Har nästan en hel vecka till på er! (onsd 27)

Kommentarer
Postat av: Malin/Lillpiga

Jag tycker den var mysigt i grönt, inte lika förutsägbar som när det är röda julkort. Kram på dig!

2008-08-21 @ 22:12:47
URL: http://lillpiga.blogpsot.com
Postat av: Therése

Vilket grönt, skönt julkort! Jag har något litet till dig i min blogg!

2008-08-21 @ 22:57:07
URL: http://houseofthessilou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0