Mina bidrag till korttävlingen - april!

Det var ju lite kortutmaningar på pyssel.net oxå!
Tänkte visa mina bidrag.. dom fick inte så många röster.. men minst 1 på alla, å det är jag superglad över! har ju trots allt bara gjort kort i .. 2 veckor ungefär! :D

Utmaning 1: band och 2 stämplar

image25
Älskar den här pinuppastämpeln! :)


Utmaning 4: Kortskiss

image26
Gillar pappret och den tänkande féstämpeln!


Utmaning 5: skiss + bingolingo
image27
Valde raden med brads, stämplar och chipboard
Vid denna utmaning fastnade jag rejält..
dels för att jag inte hade ås mkt av materialet i de övriga bingoraderna.. å dels för jag hade svårt att hitta 2 stämplar i min lilla samling som passade... tror jag la upp 4-5 helt olika idéer som jag alla kasserade pga materialbrist...


Iaf stort tack till de få som röstade på mig! Det värmde mer än ni nog tror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0